Lunes, Marso 16, 2020

Bomba King Rod Maceda on being an actor and director in Visayan Erotic Films




Cebu City - Proud kaayo ang Bomba King of Visayan Erotic movies na si Rod Maceda tungod kay sa iyang pelikula na "Na Unhan", siya pod ang producer ug director niini.

Matod pa sa atong insider, dili man amateur si Rod sa movie industry.

"Excited ko kay sport kaayo si Aya Sanada sa mga sex scenes namo. Nag enjoy mi ug artistic kaayo pagkabuhat namo. Sigurado ko na maganahan gyud ang mga erotic moviegoers ani."

Unsa ba daw kuno ang mga gipakita sa bomba king aside from his animalistic sex appeal onscreen?

"Acting prowess... I think. Kay naka take man sad ko'g acting lessons sa una. Pero mas na train nako akong kaugalingon og pag-ayo sa directing ug producing. I'm no amateur sa production. I've produced, directed and managed a lot of Visayan artists before. Kaso lang kadaghanan sa ila kay mga labad sa ulo. Hahaha... mao nga gi let go na nako. It's about time na mag focus ko sa ako kaugalingon ug dugay na gyud nako gusto mohimo og erotic films nga ako ang bida. Mao to."

Naka line-up na ang ubang mga bold films nga buhaton ni Rod Maceda sa Sexy Love Cinema kon diin dili ra siya ang bida kon di, siya pod ang producer, writer ug director niini.

Hapit na mogawas ang "Na Unhan" sa Sexy Love TV, Bisaya Erotica ug mga pay per view Adult Movie Channels.

#NaUnhan #BisayaErotica


Walang komento:

Mag-post ng isang Komento

Tandaan: Ang mga kasapi lamang ng blog na ito ang maaaring mag-post ng komento.